15 Aralık 2014 Pazartesi

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ TAHİR (ALİ YOĞURTÇUOĞLU) KİMDİR - ALİ YOĞURTÇUOĞLU BİYOGRAFİ RESİMLERİ



BANA ARTIK HİCRAN DE TAHİR...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Sitemizin biyografi bölümünde dizi oyuncuları hakkında bilgiler vermeye devam ediyoruz. Daha önce hangi kanalda hangi dizi başladı ve yeni başlayan dizilerin isimleri gibi bilgileri vermiştik. Yeni başlayan diziler arasında olan Bana Artık Hicran De dizisi Kanal D ekranlarında izleyicinin karşısında. 

Sizlere bu yazımızda Kanal D'nin yeni dizisi olan Bana Artık Hicran De dizisi oyuncularından olan Ali Yoğurtçuoğlu hakkında bilgiler vereceğiz. Başrollerinde Aslı Enver, Buğra Gülsoy, Alican Yücesoy, Şebnem Hassanisoughi, Nadir Sarıbacak, 
İncinur Daşdemir, Tamer Levent, Nur Sürer ve Zeyno Eracar gibi isimler yer alıyor.
Bana Artık Hicran De dizisinin konusu, dizide başrol olan ve dizinin konusunun büyük bölümünü oluşturan Hicran karakterini canlandıran Aslı Enver yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının hayatta kalma mücadelesi anlatacak.

Bana Artık Hicran De dizisinde Tahir karakterini canlandıran 
Ali Yoğurtçuoğlu dizi oyuncuları arasında merak edilen ve beğenilen oyuncular arasındadır. Ali Yoğurtçuoğlu kimdir, kaç yaşındadır nerelidir, Bana Artık Hicran De dizisi Tahir kimdir gerçek adı nedir gibi soruların sorulması üzerine Ali Yoğurtçuoğlu biyografi, hayatı ve resimleri gibi bilgiler aşağıdadır.

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİ OYUNCULARI>>>

Bana Artık Hicran De Dizisi Tahir Karakteri Kimdir?


Ali Yoğurtçuoğlu Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Bana Artık Hicran De dizisinde Tahir karakterini canlandıran Ali Yoğurtçuoğlu 19 Mayıs 1984 yılında İstanbul da doğmuştur.
2009 yılında Ankara Üniversitesi Dil Tarih Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü’nden mezun olan yakışıklı oyuncu okul bittikten sonra bir çok tiyatro oyunlarında oynamış ve daha sonraları ise oyunculuk üzerine eğitimler almıştır. 

Daha önce de Cesur Hemşire dizisi ve Küçük Hesaplar dizisinde de oynayarak adını duyurmuş ve sevilen bir oyuncu olmuştur. Boğa burcu olan Ali Yoğurtçuoğlu 1,76 boyunda ve 70 kilo ağırlığındadır. 
Ali Yoğurtçuoğlu'nun Bana Artık Hicran De dizisinde canlandırdığı Tahir karakteri, dizide taksi şoförüdür ve Dilber'in sevgilisidir.


Ali Yoğurtçuoğlu Rol Aldığı Diziler

- Bana Artık Hicran De - Tahir
- Cesur Hemşire
- Küçük Hesaplar


Ali Yoğurtçuoğlu Resimleri








ali yoğurtçuoğlu kimdir, ali yoğurtçuoğluali yoğurtçuoğlu resimleri, ali yoğurtçuoğlu yeni dizisi, ali yoğurtçuoğlu yeni dizisinin adı ne, ali yoğurtçuoğlu resimleri, ali yoğurtçuoğlu boyu kilosu kaç, ali yoğurtçuoğlu foto galeri, ali yoğurtçuoğlu hakkında bilgi, ali yoğurtçuoğlu burcu ne, ali yoğurtçuoğlu kaç yaşında, ali yoğurtçuoğlu sevgilisi kim, ali yoğurtçuoğlu wikipedi, ali yoğurtçuoğlu hayatı, ali yoğurtçuoğlu sevdiği renk yemek şarkı, bana artık hicran de tahir kim, bana artık hicran de dizisi oyuncuları, bana artık hicran de dizisi karakter isimleri, bana artık hicran de tahir karakteri kimdir, bana artık hicran de dizisi tahir gerçek adı ne, bana artık hicran de tahir resimleri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder