15 Aralık 2014 Pazartesi

KADİM DOSTUM DİZİSİ HANNA (DAMLA ASLANALP) KİMDİR - DAMLA ASLANALP KİM BOYU KİLOSU YAŞI KAÇ



KADİM DOSTUM DİZİSİ HANNA...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Mahsun Kırmızıgül'ün yeni dizisi olan Kadim Dostum dizisi Fox Tv de izleyici karşısına çıkarak oldukça beğeni toplamıştır. Fox Tv Kadim Dostum dizi konusu Mardin'de sıcak bir aile hikayesini konu alan Kadim Dostum dizisi adını birbirine zıt ve inatçı iki ailenin soyadları olan Kadim ve Dostum adından almaktadır.
Mardin'in efsane telkaricisi Sami Usta'nın çırakları Recep Dostum (Erol Aksoy) ile Bayram Kadim'in (Arif Erkin) çocukluktan süre gelen çekişmeleri kendileri birer usta olduktan sonra da artarak devam edip, işin içine Kadim ve Dostum ailelerinin girmeleri ile beraber gelişen olayları ve birbirlerine oynadıkları oyunları kurnazlık olarak gören kahramanlarımız aslında saf Anadolu insanlarıdır. Kadim Dostum dizisi başrollerinde İlker Aksum, Damla Aslanalp, Metin Yıldız, Murat Eken, Tarık Papuççuoğlu, Dilara Aksüyek gibi isimler yer alıyor. 

Kadim Dostum dizi oyuncuları arasında olan Hanna karakterini canlandıran güzelliği ile dikkat çeken ve Meryem Uzerli'ye benzetilen başarılı oyuncu Damla Aslanalp dizinin aranan isimlerindendir, yazımızın devamında Damla Aslanalp kimdir, kaç yaşındadır, Kadim Dostum dizisi Hanna kimdir, Kadim Dostum dizisindeki Alman kız kim boyu kilosu kaç gibi soruların cevaplarını bulabilirsiniz.

Kadim Dostum Dizisi Alman Kız Hanna Karakteri Kimdir

Damla Aslanalp Kimdir
Kadim Dostum dizisinde başrol oynayarak Alman kız Hanna karakterini canlandıran güzel oyuncu Damla Aslanalp 1990 yılında Almanya da doğmuş ve gelişimini Almanya'da devam ettirmiştir. 
Tam adı Nergiz Damla Aslanalp olan oyuncu Türk bir ailenin kızıdır. 1.75 m boyunda ve 50 kilo ağırlığındadır. Kilosu ve boyu ile oldukça güzel ve fit bir görüntü sergileyen oyuncumuz aynı zamanda yeşil gözleri ile de görenlerin beğenisini toplamaktadır. Kestane renkli saçlara sahip olan güzel oyuncu 2013 yılında düzenlenen Miss Turkuaz yarışmasında 3. sırada yer alarak güzelliğini tescillemiş oldu. Güzel oyuncu Kadim Dostum dizisinde Almanya'dan Mardin'e gelmiş ve burada genç bir delikanlı olan Ferzan Kadim‘e aşık olmuş Hanna karakterini canlandırmaktadır. 

Damla Aslanalp’e çok güvenen Mahsun Kırmızıgül, Türkiye’nin yeni Hürrem’ini bulduğuna inanıyor. Oyuncusunu, Almanya’dan gelerek Hürrem rolüyle büyük beğeni kazanan Meryem Uzerli’ye benzeten sanatçı, çevresindekilere “Bu kızda Meryem Uzerli havası var. Türkiye’nin yeni Hürrem’i olacak” diyor. Mahsun Kırmızıgül, ilk kez kamera karşısına geçecek olan Damla Aslanalp’e oyunculuk dersleri aldırmaya başlamış ve güzel oyuncuya konuşma yasağı da getiren sanatçı, genç yıldızın sosyal medya hesaplarını Facebook, Twitter da kapattırdı. 


Damla Aslanalp Resimleri




kadim dostum dizi oyuncuları kimler, kadim dostum, dizi oyuncuları, kadim dostum hanna karakteri kimdir, kadim dostum alman kız kim, kadim dostum hanna resimleri, kadim dostum hanna gerçekte kim, kadim dostum dizisinde oynayan alman kız kim, kadim dostum dizisi hanna yaşı kaç, kadim dostum hanna boyu kilosu kaç, damla aslanalp kimdir, damla aslanalp kaç yaşında, damla aslanalp resimleri, damla aslanalp nereli, damla aslanalp gerçekte alman mı, damla aslanalp biyografi, damla aslanalp fotografları, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder